terça-feira, 17 de julho de 2012

House ConceptArthur

Inspired by G. R. R. Martin´s A Song of Fire And Ice Series, I decided to make my own coat of arms. Both my mom and dad´s families have their own coat of arms, and mixing the two would be great, though lack the creative process.

the coat of arms /o brasão

So I decided to make my battle banner, one that would represent me during my daily struggle to survive! Hahah, well, jokes apart, this initiative resulted in this art that you see now. 

the original logo / a logo original

 I planned to use it as my own logo. But, after listening to many opinions, I undestood that it was to heavy. So this illustration will be used as a complement to my own logo. 

the concept chart /  a planilha de criação (also avaiable in english on: http://grimorioilustrado.deviantart.com/art/Concept-of-House-ConcepArthur-315353436)

So, this is it! House ConceptArthur will probably be an artpiece that I will use somewhere with my visual identity in the future. But, for now, it will only be a symbol of courage and determination hanging in my workplace

Done on Pencils > Photoshop > Illustrator
---
Clã ConceptArthur

Inspirado pela série de G. R. R. Martin "As Crônicas de Gelo e Fogo", eu decidi fazer o meu próprio brasão. Tanto as famílias do meu pai quanto da minha mãe tem seus próprios brasões, e uní-los seria ótimo, apesar de faltar um processo criativo.

Então eu decidi fazer meu próprio estandarte de batalha, um que me representasse durante meu esforço diário para sobreviver! Hahah, bem, piadas à parte, essa iniciativa resultou na arte que vocês vêem agora.

Eu planejei usa-lo como minha própria logo. Mas, depois de ouvir à muitas opiniões, eu entendi que ele é muito carregado. Então essa  ilustração será usada como complemento da minha própria logo.

Então, é isso! Casa ConceptArthur provavelmente será uma peça que usartei em algum lugar com minha identidade visual no futuro. Mas, por hora, ela irá apenas ser um símbolo de coragem e determinação pendurado no meu local de trabalho!

Feito à Lápis > Photoshop > Illustrator

Nenhum comentário:

Postar um comentário