domingo, 9 de outubro de 2011

Towards 90!



Towards 90!


This one I made for a special occasion.


My grandfather was completing his 90th anniversary. My family gave a big party for that, and since I am "the guy in the family who draws", I was responsible for the "comunication" part.


So, I planned a theme, which would be a race: Towards 90´. I drew a cartoon of my grandpa running like a Looney Tunes. 


It would be an easy work, but I tried to study and improve some of my techniques in this job. Paiting without leaving the lineart is damn hard for me, so...I worked my best on that!


Hope you like it!


Done in Photoshop.
-----------------------------------

Rumo aos 90!

Esse aqui foi feito para uma ocasião especial.

Meu avô estava completando seu 90º aniversário. Minha família deu uma grande festa e, como eu sou "o cara da família que desenha", eu fiquei responsável pela "comunicação".

Então, eu planejei um tema, que seria uma corrida: Rumo aos 90! Eu desenhei uma caricatura do meu avô correndo como um Looney Tunes.

Seria uma tarefa fácil, mas eu tentei estudar e aprimorar minhas técnicas nesse trabalho. Pintar sem deixar qualquer contorno é bem difícil pra mim, então eu empenhei o meu melhor nisso!

Espero que gostem!

Feito no Photoshop.

Nenhum comentário:

Postar um comentário